Nie wiem jaką dietę wybrać?

Zadzwoń do nas lub napisz wiadomość, pomożemy dobrać odpowiednią dietę.

Czy można wykluczyć składniki z diety?

Tak, za dopłatą 3zł/dzień można wykluczyć 3 produkty z diety. 

Nie lubię wielu produktów, nie jadam niektórych dań. jaką dietę wybrać?

Polecamy dietę z wyborem menu. Instalujesz aplikację, na każdy posiłek masz kilka (min. 3) propozycji potraw, wybierasz to co lubisz a my dbamy żeby kaloryczność się zgadzała.

Czy można zmienić adres dostawy?

Tak, adres dostawy można zmienić najpóźniej w dniu dostawy do godziny 12. Można to zrobić samodzielnie w aplikacji lub telefonicznie. Adres dostawy można ustawić inny nawet na każdy dzień diety.

Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

Bezpłatna dostawa:

Katowice

Chorzów

Ruda Śląska

Mikołów

Świętochłowice

Tychy

Łaziska Górne

Łaziska Dolne

Orzesze

Czerwionka-Leszczyny

Rybnik

Żory

Ornontowice

Bełk

Stanowice

Gostyń

Świerklany

 

Diety:

Z WYBOREM MENU

Obiad

Figura

Energia

Siła

Wege

Wege+ryby

Detox

Bezglutenowa

Bezmleczna

O niskim IG

Indywidualna

Kontakt

Jakie są opcje płatności?

Przelew tradycyjny, płatność online (z przekierowaniem do banku lub blikiem), u kierowcy przy odbiorze pierwszego dnia z zamówienia (gotówką lub kartą).

W jakich godzinach odbędzie się dostawa?

Dostawy realizujemy w godzinach 16-21. Poza obszarem darmowej dostawy godziny mogą być późniejsze tj. 21-22. 

Przybliżone godziny dostaw w poszczególnych miejscowościach:

Katowice 16-18:00

Chorzów, Świętochłowice 17-19

Ruda Śląska 18:30-21

Mikołów 16-18

Orzesze 16-18

Czerwionka-Leszczyny 16-18

Knurów 17-18

Rybnik 17-19

Żory 18-19

Tychy 19-21

Gliwice 20-22

Zabrze 20-22

Co jeśli nie będzie mnie w domu w czasie dostawy?

Kierowca może zostawić catering w wyznaczonym przez Ciebie miejscu, np. pod drzwiami. Jeśli potrzebujesz, możemy włożyć paczkę do torby termicznej z wkładami chłodzącymi. Prosimy, daj nam znać przy pierwszej dostawie lub przy składaniu zamówienia, gdzie możemy zostawiać catering. Możesz też wcześniej zmienić adres dostawy na dany dzień.

Jeżeli korzystasz z aplikacji, dostaniesz powiadomienie w momencie dostarczenia paczki.

Co jeśli nie odbiorę cateringu?

Jeżeli zamówienie zostało złożone i nie zostało anulowane/przesunięte, należy je odebrać. W przypadku nieobecności możemy zostawić paczkę w wyznaczonym miejscu np. pod drzwiami. Nieodebranie cateringu nie zwalnia z obowiązku zapłaty za zamówiony zestaw, ponieważ był przygotowany specjalnie dla Ciebie.

Jeżeli nie będzie Cię w domu, nie zmienisz adresu dostawy, a kierowca nie będzie miał możliwości pozostawienia cateringu np. z powodu zamkniętych drzwi głównych, brak domofonu, błędny lub nieaktywny numer telefonu, jedzenie wróci do naszej siedziby skąd możesz je odebrać następnego dnia.

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować najpóźniej dwa dni przed pierwszym dniem diety, czyli dzień przed planowaną dostawą, do godziny 17:00. W dniu pierwszej dostawy oraz w trakcie trwania zamówienia nie ma możliwości anulowania zamówienia lub jego części.

Czy w trakcie trwania zamówienia można zmienić rodzaj diety?

Można, ale tylko telefonicznie. Ewentualne różnice w cenie są wyrównywane dopłatą lub zmianą liczby dni.

Wyjeżdżam. Czy moja dieta przepadnie?

Nie, jeśli zgłosisz nam to najpóźniej do godziny 17:00 w dniu poprzedzającym dostawę (czyli dwa dni przed dniem diety). Przesuwasz dany dzień na dowolny inny termin. Możesz to zrobić samodzielnie w aplikacji lub telefonicznie.

Posiłki nie do końca mi odpowiadają smakowo/ilościowo. Co mogę zrobić?

Jeśli otrzymywane posiłki nie przypadną Ci do gustu prosimy o kontakt, podpowiemy zmianę diety na inną. W każdej chwili (z dwudniowym wyprzedzeniem) możemy zmienić dietę na np. dietę z wyborem menu - tam możesz samodzielnie wybierać dania, jakie otrzymasz, lub zaproponujemy opcję wykluczeń danych składników z diety. 

Nie otrzymałem zamówionego posiłku/posiłek był błędny/opakowanie było uszkodzone. Co mam zrobić?

Reklamacje i zwroty

Opinie i polecenia

Jeżeli otrzymane posiłki nie zgadzają się z zamówieniem, zgłoś nam to od razu. Postaramy się jak najszybciej zrealizować prawidłową dostawę lub jeśli to nie będzie możliwe to zaproponujemy inne rozwiązanie. Zawsze masz również prawo do złożenia reklamacji telefonicznie lub mailem (biuro@fitalia.com.pl) rozpatrzymy ją niezwłocznie.

Gdzie mogę dodać opinię o posiłku?

W aplikacji Mobilny catering jest możliwość dodania opinii o każdym posiłku, za każdą ocenę dostajesz 10 pkt w programie lojalnościowym.

Znajomi wyjadają moje posiłki. Jak ich zachęcić żeby zamówili swój zestaw?

W aplikacji jest zakładka Polecenia - wygenerujesz tam link polecający. Jeżeli zamówią przez ten link, otrzymają 10% rabatu na pierwsze zamówienie, a Ty będziesz dostawać punkty lojalnościowe o wartości 3% każdego ich zamówienia - za każdym razem, tak długo jak będą korzystać z założonego przez Twój link konta.

Mam jadłospis od dietetyka, ale nie mam czasu gotować. Pomożecie?

Pomożemy! Przygotowujemy również diety indywidualne wg jadłospisu od innych dietetyków. Jeśli nie masz jadłospisu ale potrzebujesz diety jakiej nie ma w naszej ofercie, nasz dietetyk zaplanuje ją specjalnie dla Ciebie.

Zamówienie

Dostawa

Zmiany i anulowanie zamówienia

Moi klienci / podopieczni / obserwatorzy podpytują o skuteczną i łatwą dietę. Co proponujecie?

Jeżeli uważasz, że Twoi klienci, podopieczni lub obserwatorzy w social mediach mogliby być zainteresowani naszym cateringiem, skontaktuj się z nami - zaproponujemy współpracę w postaci linków polecających lub kodów rabatowych, ulotek itp. W zależności od Twojego zaangażowania możemy ustalić indywidualne warunki współpracy

Masz pytania? Napisz do nas

Imię
Nazwisko
e-mail
Telefon
Pytanie
WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!